mina kaniner.

jag tänkte att jag skulle presentera er för mina fina kaniner.
på baksidan av vårat hus finns deras lilla stuga. och det matchar vårat, gult med vita hörn.


här är min äldsta kanin. hans namn är tini. inte tiny eller så bara tini med starka i'n! jag insåg nyss att han iår fyller fyra år vilket är lite sorgligt då jag hade för mig att han bara va två. men han är pigg och glad så det gör inget! jag köpte han hos en riktig uppfödare så han har en sådan där tuff "tatuering" i enda örat. mat är en favorit så han är ganska så tjock, men det gör bara så att jag älskar han ännu mer!

så det va tini och nu ska jag visa min andra.

det här ar tinis fina tjej. hon heter lykke (bara för att jag älskar lykke li) och jag räddade henne från att bli avlivad. man skulle kunna tro att hon och tini är syskon då dom är så lika.

och såhär kära kan dom vara ibland.

jag har haft andra med men dom har tyvärr hoppat up on the magical rainbow, men det är en helt annan historia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0