lördag och lite söndag.

de senaste dagarna har jag spenderat i min moders hus. dom har varit i sälen och har ingen data hemma för tillfället, så jag har varigt ganska isolerad från allt annat. men såhär var min lördag och lite av min söndag.

efter att ha jobbat från 08:45-13:00 åkte jag hem och gör frukost. och ja, jag äter gröt nästan hela tiden..

medans jag äter kollar jag på mitt favorit program, top gear. det är repris men det gör inte så mycket, är himla kul i alla fall!

snöar och regnar så mycket att det börjar att läcka in från ett hål i väggen.

försöker att kolla på lost in translation på vhs. men det går nästan inte alls och innan det åt vhs'en upp mitt favoritband med mumin..

jag lagar mat och jennifer kommer sedan. det blir gyoza, och innan dess gjorde jag rocky road till eferrätt!

söndag.

medans jennifer sover gör jag frukost. vi kollar på tv mest och sedan åker hon hem igen. resten av dagen kollar jag också på tv, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0